Barbra Streisand ooohoohoh

1kommentarer

Skööönt med fredag. Har varit i skolan och de va dåligt som vanligt eftersom de är alltid det på fredgara. Men på bilden gick det något bättre. Pratade massa och till och med Martina fick något gjort! Sjöng Duck Sauce – Barbra Streisand - Radio Edit hela lektionen typ, värdelös egentligen. Så fort Moa sa barbra streisans började någon sjönga, är det bra?! Sitter helt ärligt och lyssnar på den nu. När jag kom hem åt jag våfflor och fick jordgubbar också. Sen nu när jag satt här och tänkte vad ska jag sätta på mig för kläder kom mamma in med nya kläder till mig, fan va nice. Har en av mina nya tröjor nu, egentligen värsta sommartröjan men jag kunde inte låta bli. Om jag sträcker på mig lite kommer de se as fult men, äh, vafan. Ska på bio ikväll på Hur många lingon finns det i världen/sverige? eller vafan den heter. Ska gå med Ludde och Fanny vad jag vet, fast vet också att det blir många fler, iallafall enligt facebook.....

1 kommentarer

martina

25 Mar 2011 18:29

hahahaha sjönga de heter föfan sjunga!!!

Kommentera

Publiceras ej