who run the world? girls

0kommentarer

Tjena. Torsdag har det varit och jag har varit ledig hela dagen lååång! Gick ut och träffa Fanny rätt tidigt och vi stekte i solen sen gick vi hem till..eee...någon och va där ett tag. När Fanny skulle iväg så träffa jag Felicia, Tessi och Martina och sen kom Moa också. Vi åkte till linken och sen åkte vi till eee....nån. Va där och det va rätt trevligt sen skulle alla spela fotboll. Vi tjejer va ju inte med men fyfan vad kul det va att kolla. De va helt sjukt, dom börja kasta runt varann utan att bollen var i närheten. Alla blödde någonstans, sen åkte några till akuten för lite skrapsår, MESAR! Hängde där och hade kul sen skulle Felicia hem så då hängde jag på för jag va trött. Ska sätta på en film nu och imorgon ska jag åka till stan och köpa skor tror jag.

Kommentera

Publiceras ej