student

0kommentarer

tjaa, sjukt varmt ute idag. Har inte varit hemma på sju timmar. Åkte in till Västerås för att det va ju student. Blir så grymt sugen på att vara student jag också, menmen...fyra år kvar. Gick på stan en stund och åt sallad på vivaldi. Sen åkte vi hem till oskar och va där ett tag, han fick ätbara pengar, fett grymt. Sen åkte vi till hallsta och så åkte jag hem till moster när hon skulle fixa sig så då fick jag leka med Julia som blötte ner hela mig och henne. Sen åkte vi till Johanna och där va det massa folk jag verkligen inte kände igen men dom hade iallafall gjort en god kladdkaka och tårta. Va där sen skulle jag åka hem fast mina föräldrar hade cyklat dit så jag fick åka cab hem (såndär bil utan tak). Fan vad grym jag kände mig. Jaja, ska dra ut och träffa Felicia nu, får se vad vi hittar på.

Kommentera

Publiceras ej