So many ways

0kommentarer

Tjaa, kom hem vid halv sex imorse tror jag fast jag hade grymt kul hos Moa. Vaknade igen vid tolv och då gjorde jag sallad, det tog typ en timme men jag förstår inte hur det kunde göra de... Sen kollade jag på en halv film sen började jag städa ungefär hela huset ( där ljög ja, de va mitt rum badrummet, hallen, köket och  vardagsrummet). Fick så jävla mycket damp på den där jävla dammsugaren som slet ut mina hörlurar när jag försökte lyssna, började nästan gråta. Sen tränade jag lite eftersom mina ''kompisar'' bara sviker mig när vi ska träna, jag som har tjatat till mig ett par nya skor och allt! Sen tog jag en lååång dusch och tog hand om min solskadade kropp, buhu. Saknade inte solen så mycket eftersom jag känner mig förkyld och jag bara bränner mig mer och mer. Men ikväll tänkte jag göra nånting så jag kan få bli lite glad, men först ska jag äta tacos. På måndag ska jag in till stan med mamma och klippa håret, Felicias hår blev så sjukt snyggt att jag vill ha lika dant, hihih. Jag har faktiskt tänkt på det förut och nu har jag typ bevis på att det blir snyggt, hoppas det gäller mig också.

Kommentera

Publiceras ej