skjorta kavaj och röda byxor!

0kommentarer

Tjena, trodde att det va söndag idag (söndag=vilodag) men det va de inte så jag gick ut. Jag, Fiia, Moa, Sandra och Fanny va och kollade på cabaren och den va riktigt rolig. Killar behöver bara klä ut sig till tjejer och dansa så skrattar alla, sjukt snygga va dom. Några körde sture p grejen och en bild på dom har Kissie lagt ut på hennes blogg, det tycker jag är häftigt som fan. Sen gick vi till maistro och chillade för Moa och Fiia käkade. Sen gick vi till båtbryggan och där var det mycket folk. Fick träffa en liten ankunge söt som satan va den. Sen gick alla så då gick vi till gästhamnen så då blev det ännu mera folk. Efter tolv åkte jag och Sandra hem. Är egentligen trött men ville skriva här lite, snart börjar det åska tror jag så då somnar jag dirr!

Kommentera

Publiceras ej