GRYM KVÄLL

0kommentarer

Ojojoj, har inte skrivit på ett tag. Det blir inte ett långt inlägg om vad jag har gjort de senaste dagarna, måste bara säga att jag träffade saknade Amanda igår!!. Ska berätta om min dag idag som grym. Vaknade vid elva och tog de chill och vid ett åkte jag till moster och umgicks men en liten bit av släkten. Åkte sen till Tessi, Martina och Moa som låg och stekte vid båtbryggan så jag la mig där med dom. Vi fyra drog alla hem och jag fixade mig och åt tacos. Cyklade med Felicia till Martina och där va de drag! De va roligt folk och jag hade sjukt roligt. Fyfan vad vi dansade! Stog och sjöng och dansa med alla, fett grymt sjukt jävla roligt va de! De va så jävla varmt där också. Jag hade iallafall jätte roligt iallafall och sen drog jag när de va som bäst, det är ju så man ska göra. Så jag drog när de va som bäst (och när mina föräldrar sa åt mig att dom tyckte att jag skulle hem). Imorgon blir det vilodag kan jag tänka mig, om det är fint väder drar jag nog ut. Nee, måste vila upp mig tills på måndag då ska jag fyfan baka!

Kommentera

Publiceras ej