Får ingen luft, blir knuffad runt

0kommentarer

Måste börja med ett litet tips, raka inte benen efter två dagars solande utan solskyddsfaktor, inte skönt. Igår så va jag hemma hela dagen, jobbade på brännan. Låg på rygg hela tiden så jag är brun på framsidan av kroppen. Idag var jag i skolan vid nio och vi hade typ genomgång. Sen fick vi åka till ica och köpa allt vi behövde, vuxenpoäng till oss! Sen gick vi till skolan och packade upp sen fick vi lunch så då åt vi sen mötte vi Fiia och gick till ica och köpte choklad och stekte. När vi kom tillbaka så gjorde vi knäckkakor och det gick bra. Vi slutade halv tre och på 30 minuter hann jag gå hem till mig, byta om, packa och sen gå till samhället, duktigt. Jag, Moa, Fiia och Fanny åkte och badade och det kom en massa annat folk dit också. Åkte hem och somnade i solen i typ 30 minuter sen tog jag en efterlängtad dusch, det behövdes verkligen. Tror jag brände benen lite för det sved som fan när jag rakade benen. Är trött som satan men ska vara vaken ett tag till, måste ju se Desperate housewifes.

Kommentera

Publiceras ej