all eyes on me

0kommentarer

Nu är det iallafall söndag! Vaknade bara en gång av att det åskade inatt, och jag somnade direkt igen. Vaknade senare av att jag har en massa myggbett, jag har två mygbett på exakt samma ställe på min fötter, och två i båda armväcken, wtf. Det är inte det bästa vädret idag men jag ska iallafall möta Felicia och Tessi och så ska jag sola sönder. Ska nog ta med kameran och försöka ta lite kort.

Jag börjar få lite resefeber, åker ju snart till kreta. Längtar till att få sitta där på flygplanet och veta att man ska få slippa exakt allt som händer där hemma i en hel vecka. Fyfan vad jag ska äta mycket mat, drömde faktiskt att jag va utomlands. Jag va där med Felicia och mina föräldrar men dom va tvungna att åka hem så jag och Felicia fick va kvar där själva, sen bodde typ alla vi kände där också.

Kommentera

Publiceras ej