1 2 3 fanta och rosé!

0kommentarer

Tjaaaa. Ingen svarar när jag skriver på msn, känner mig mobbad, äh. Idag så slutade skolan!!!!!!!!! Det känns grymt att vara ledig. Igår träffade jag Jennifer och Fanny och så hängde jag med dom till Martina kom. Vi gled runt lite, träffade Sandra och Bella en stund också. Sen gick vi hem till mig och typ sega och kollade på Hey baberiba och åt cheese twisters. Somnade vid tolv och sen ringde klockan 7 timmar senare och jag va pigg som en lärka medans Martina sov som en stock, suck. Fick iallafall upp henne rätt snabbt sen käka vi och fixade oss och va klara alldeles för tidigt. Sen åkte vi till skolan och hade skolavslutning. Blev nöjd med mina betyg, inga ig och fler mvg och vg än g, känns rätt nice faktiskt. Sen åkte jag hem och jag och mamma köpte mat från maistro, kött och grejer. Åt som satan sen somnade jag på soffan, hehe. Vaknade vi 3 och en halvtimma senare så va jag nere på samhället. Vi gjorde allt och ingenting sen va vi vid gästhamnen. Sen kom polisen dit så då drog alla, de va kul så länge det varade. Vi gick till tuna, sen mötte vi Moa och sen gick vi till samhället. När alla drog till herrgårn gick jag med Herman och Melinda till torino men det va stängt så då gick vi också till herrgårn. Där va typ en massa nior och två lärare (wtf?!). Vi chillade där tills typ 12 för då kom polisen (igen). Alla typ sprang där ifrån men vi va några som stannade kvar iallafall, åkte hem med Sandra sen. Imorgon är det första dagen på sommarlovet och jag ska sova lääääänge.

Kommentera

Publiceras ej