tessis födelsedag

0kommentarer

Igår va jag i stan och köpte mina efterlängtade skor, ganska nice. Åt god mat och fick med mig lite grejer hem. Idag så vaknade jag rätt tidigt så gick ut och satte mig för det va sooool och blå himmel. Höll på att dö efter ett tag så tog en snabb dusch sen lagade jag lite mat. Gick ut sen igen och läste Style by som nu är en av mina absoluta favorit tidningar, ååhhh så bra. När mamma och pappa kom hem åkte jag till ica och köpte godis, cola och Egoboost tidningen (jag är typ tidningskåt). Sen satt jag ute och pratade med mina föräldrar en stund sen njöt jag bara. Sen åkte jag och Mammi och åt kebab på lustigkullagrillen de va så längesen. Åkte sen till dagiset där alla mina homies va, har tillbringat typ hela kvällen med dom. När alla gick så drog jag, Tessi och Sandra och mötte Casper, Fredrik, Spate och Jocke och så fick Tessi present av dom, en hel platta kinderägg. Vi gick till gillN och jag köpte glass men det gick knappt och äta för jag har EN JÄVLA BLÅSA I MIN MUN SOM ÄR FAN LIKA STOR SOM EN JÄVLA STEN, INTE DIREKT SKÖNT!!!!!!! Åkte hem med Sandra sen och nu chillar jag, snart ska jag såklart sätta på lite grey's anatomy.

HAHAH, först bilden som dök upp på tessi, fiiiiin

Kommentera

Publiceras ej