You were trouble from the first kiss

0kommentarer

Sitter och lyssnar på Bruno Mars, vilken kille alltså. Idag efter skolan så gick jag,Martina,Moa och Fanny hem till Martina. Vi satt och åt och pratade som vanligt, hade riktigt kul. Gick hem när dom skulle ut för har skit ont i huvudet. Åt mat här hemma och så. Har målat mina naglar också. Kändes jätte duktigt med massa grejer. Målade med ett grundnagelack och ett efternagelack för att det ska sitta bättre. Fila dom också. Nu låter allt jättebra och jätte snyggt. Men det finns två problem...
1. Jag gör inte mina naglar snygga, jag gör dom mindre fula
2. Jag kan inte måla naglar, allt hamnar utanför och det blir för mycket eller för lite, jämt
Asså hoppas ingen tror jag är seriös på min blogg. Det är mest för mina kompisar med lite samma humor jag verkligen skriver vad jag tänker. Men det kanske finns någon stackare där ute som läser min blogg fast den inte känner mig. Typ någon på min skola. Om det är någon liten p12 som läser dethär så kan jag säga att jag inte är så snäll som jag verkar, AKTA ER. Vill ju ha respekt. Asså hoppas ni fortfarande fattar att jag driver. Men seriöst, man ska ha respekt för dom äldre. Ska sätta min mobil på laddning för den håller på att dö. Ska plocka undan sen ska jag sätta på Mad men. Dom är så jävla grymma på den serien.

Kommentera

Publiceras ej