You make me laugh, you make me cry

0kommentarer

Märks att jag har varit inne i två dagar nu. Nu ikväll är den första gången jag känner att jag mår lite bättre. Fortfarande lite feber och huvudvräk men knappt ont i halsen. Lagade kebabspett idag, svingott. La mig i mamma och pappas säng med Ben&Jerry och en film. Hämtade lite chips och cola också, tjockis jag är. Kollade på Dumpan och den var faktiskt riktigt bra. Somnade när mamma kom hem typ. Mådde lite bättre när jag hade vaknat och ätit. Blir att vara hemma imorn också, fortfarande för sjuk för att klara en dag i skolan. Blir hemma på fredag imorn och åka in till stan en snabbis om jag orkar, hehe, fast ska bara köpa byxor. Tar lite längre lov. Nej men jag är nog en av dom som inte brukar vara hemma i onödan. Men det var längesen jag kände mig såhär dålig. Har faktiskt tagit mig ut hämtad posten idag. Imorgon hoppas jag att jag är lite piggare, fast om jag är det vet jag fan inte vad jag ska hitta på. Hoppas jag inte vaknar klockan fyra igen bara, jävla helvete. Ser fram emot att bli frisk och börja träna. Nästa vecka börjar konfirmationen. Sen veckan efter det börjar dansen, är jättetaggad. Ska börja gå ut och springa lite. Så konstigt att träning kan vara så skönt och roligt ibland.

Kommentera

Publiceras ej