You can't do that, but I can do everything

2kommentarer

Skönt med lördag, var vaken hela natten igår. Kollade på massor med serier och filmer och en massa Mad men, det är så sjuuuukt bra. Spelade också spel på internet i flera timmar. Sen åt jag men hela familjen, alla fem för en gångs skull. Duschade och så sen skulle jag sova lite. Men sen kom Jimmy in och skulle ta datan och fixa nånting med den och tvn så fick flytta mig. Jag låg i hans rum och  lyssnade på musik tills jag somnade. Vaknade för typ en timma sen och är själv hemma nu. Ska fixa mig nu sen ska vi gå till Moa om jag har fattat rätt, sen får vi se vad som händer.

snygg katt man har

2 kommentarer

felicia

23 Jan 2011 22:31

då är vi två som har snygga katter heheheh kommer du ihåg bilden på min katt??

felicia

23 Jan 2011 22:31

då är vi två som har snygga katter heheheh kommer du ihåg bilden på min katt??

Kommentera

Publiceras ej