You are not alone, you know ?

0kommentarer

Har inte skrivit här på hela dagen ser jag nu. Idag vaknade jag kl elva av att någon bankade så det lät i hela huset, ååhhhh. Men fick en tjuga för att jag skulle bli glad igen, snacka om att köpa sina barns kärlek. Åt sen...fan, kan inte stava det. Det var iallafall svingott. Kollade lite på tv och chillade hela dagen. Började städa men ångra mig i samma stund. Börjde liksom storstäda, inte bra. Fan vad jag ångrar det, men ska ta tag i det imorn när jag faktiskt har tid. Gjorde misstaget att slänga en glassak fylld med vatten in i väggen när jag skulle pricka sänge, vatten och glas i sängen är inte skönt! Hoppas det blir mat snart, de kurrar i magen. Senare ikväll ska jag träffa Fanny och kanske sova där, ska bli kul. Alla är ju helt off idag, konstigt. Får se om jag träffar krapping och jocke om fanny tar allt för lång tid på sig. Fast ska ju äta och sånt också. Hör nu hur ytterdörren öppnas och stängs hela tiden, vad är de för folk? Tydligen Jimmy som är här, wtf, flyttade inte han hemifrån i fredags?

Kommentera

Publiceras ej