Why make are lives harder?

0kommentarer

Fyfan vilken måndag. Vaknade pigg men var så pigg att jag blev klar snabbt så då blev jag trött. Åkte till skolan och hade mentorsgrupp med en vikarie, kul? NEJ. Hade idrott, trodde det skulle bli lite kul men såklart blev det handboll. Svintråkigt. Hade so med en stackars vikarie som inte kunde någonting. Hade matte med en lärare jag alltid är lika sur på. Hade lunch med samma skumma, äckliga mat. Hade musik som var okej. Lärde oss lite av Free fallin, hoppas jag lär mig hela. Hade svenska med min absolut värsta lärare. Gud vad jag hatar henne. Verkligen HATAR. Helt störd är hon. Hade sen en helt okej franska. Så synd att det är sista lektionen för vi är så sura då. Siw som äär så snäll liksom. Men hon skrattar bara åt oss. Åkte sen till ica och köpte med mig en Ben&Jerry, behövdes verkligen. Mår skit just nu, har ont i halsen. Har ont i huvudet,magen. Typ är varm sen kall, sen varm sen kall. Får se om jag går till skolan. Jag borde men jag orkar inte och vill inte.
                                                       

Kommentera

Publiceras ej