Who says I can't get stoned?

0kommentarer

Lite update eftersom jag har tråkigt. Måste ge mig själv en klapp på axeln för att jag pluggar, duktiga jag. Undrar egentligen om jag är så duktig? Sitter klockan tio på kvällen och pluggar istället för när man orkar. Är så trött så sitter bara och stirrar och lyssnar på John Mayer med bara några random kemi böcker i mitt knä. Det är sjukt hur lat man är asså, men alla är det. Det händer att jag tar mig tid och jobbar hemma, men väldigt sällan. Jag tycker att det räcker att man måste plugga till prov hemma. Läxor är skit helt enkelt. Jag lär mig ingenting, bara massa stress av läxor. I skolan jobbar man men hemma är det omöjligt. Om man inte fattar nånting kan man inte få hjälp liksom, och så får man skit för det. Varför kan inte lärare fatta det? Låter skit töntigt att klaga men vafan, LÄXOR ÄR SKIT.

Jag just nu, har kollat vad jag ska göra. Har bara läst en sida, nu ger jag upp!

Kommentera

Publiceras ej