Tråkinlägg

0kommentarer

Nu kommer ett sånt där tråkigt inlägg, eller det kanske är kul att läsa, vad vet jag. Jag sitter iallafall i min säng i mitt kolsvarta rum med datan i knät. Har suttit i mitt rum hela kvällen och försökt få bort det lilla illamåendet jag fick efter av att ha ätit staaark tacos. Men så illa mådde jag inte. Har dock sjukt ont i mitt ben, hade det en gång hemma hos Ludde förut, sen igår kom det tillbaka så nu har jag haft ont ibland i snart två dygn typ. Men jag klagar inte. Jag satte mig och kollade på Remember me, så jävla bra! Utom slutet. Skulle ha börjat kolla på filmen senare så jag kunde somna efter. Men såklart ska jag vara hur pigg som helst nu. Ska försöka sova om ett tag, tänker inte bli en av dom som är uppe till sex utan anledning, man blir ju depp. Förra vintern så sov jag typ hela dagarna, vaknade när det var mörkt och skit. Sen när skolan började så var jag ''sjuk'' eller aa, borta fett mycket. Ska inte hända i år bara för att vintern gör mig deppig. Imorgon tror jag att jag ska följa med Fanny till frisören, måste hinna att städa också. Shit. Jaja, orkar inte tänka på det nu. Ska lyssna några minuter till på underbara versionen av Dum av dig med Robin Bentsson, snacka om bra!



 

Kommentera

Publiceras ej