Talk to me boy

0kommentarer

Håller på att packa tills imorn just nu. Det går fort att packa det mesta men det tar långt tid att fundera på vad man har glömt. Idag hade vi so då vi hade vikarie-vikarie för våran vikarie var sjuk, sen håltimma. Jag,Martina och Moa gick till Maistro och hade allmänt trevligt kanske. Gick sen till skolan och åt äcklig mat med god macka. Sen började aldrig engelska, hon kom kanske tjugo minuter sent, sen säger hon åt oss att jobba dubbelt så hårt när HON kom sent. Jag avskyr verkligen henne. Innan gympan fick jag världens huvudvärk så var inte med, vi satt och pratade och släckte i hela ishallen. På no så höll jag på att somna men no börjar bli bättre när vi repeterar mer. Satt och prata mycket som vanligt. Efter skulle jag va med Moa en stund men orkade verkligen inte, gick hem och smällde i mig resterna av det mamma åt idag. Försökt att hålla mig vaken, åt ännu mer, två mackor, jag vet att jag äter mycket. Nu ska jag kolla på Sebbe tror jag, kan inte ta med mig datorn imorn för våran andra är trasig. Jag är så snäll och lämnar den åt mina föräldrar, fast har ändå inget internet där borta.

En jätte random bild på en söt bäver som jag hittade...

Kommentera

Publiceras ej