Some people live just to play the game

1kommentarer

Fan att det är skola imorn, fanfanfan. Igår kom Fanny till mig vid halv tio då gick vi hem till Casper och hängde där ett tag. Där var Jocke Krapping och Casper då. När Krapping och Jocke skulle dra gick vi också. Krapping hade köpt typ en hel kasse morötter av någon jätte konstig anledning. Det regnade ute när vi gick hem, men det är bra om snön börjar smälta lite iallafall. Vi gick hem till henne ch poppade popcorn och drack cola. Eftersom jag har vart med henne hela veckan tror man ju att man inte skulle ha något att prata om. Men gissa om vi pratade länge? JA. Fast det var bra. Fyfan vad vi skrattade mycket ibland mitt i allvaret. Vid fyra sa jag till Fanny att jag började bli trött så hon tog fram madrass åt mig. Jag la mig typ och bestämde mig verkligen för att jag skulle få sova. Vi dryga lite sen somna jag. Vaknade lite till och från imorse. Vi tolv så började jag kasta saker på Fanny så att hon skulle vakna. Hade glömt mina p-piller hemma och jag vet inte om jag tog igår eller när så jag tänkte, bäst att gå hem och göra det. Ja gick hem, det var fett skönt, det kändes som en tidig vår! Våren är på G! Tog en låååååååååång ducsh och sen gjorde jag lite mat. Tror jag ska vara hemma idag och bara chilla. Mina föräldrar lockar också med pizza till kvällsmat, låter gott.

1 kommentarer

fanniiee

09 Jan 2011 15:37

kolla fettot i bakrunden o.O

Kommentera

Publiceras ej