Snart 00:00

0kommentarer

Gud nu känner jag mig trött. Har bara varit hemma idag, orkade inget annat. Gick upp och satt mig lite vid tv och sånt, mamma började steka korv och fyfan vad de luktade äckligt. Som tur var fanns det kycklingspätt kvar från maten dom åt igår. Fast det var inte så jätte gott så efter vi hade ätit smällde jag i mig lite ost och kex. Efter det blev det godis och massor med cola och Eclipse. Myste med mig själv, hihi. Sen försökte jag bränna ner film från datan till skiva, jag lyckades förutom att jag lyckades bränna ner den enda filmen utan ljud. Hade inga fler skivor så får testa någon annan dag. Sen helt plötsligt så skulle vi äta igen, nu blev det iallafall hembakad pizza. Kollade på Wallander också, fan va spännande det var. Mina föräldrar hade redan sett den, men jag fick bestämma för hur ofta är deras dotter hemma på en lördags kväll? Aldrig! Efter det satte jag mig här och blev lite uttråkad. Eftersom jag sov länge så va jag inte så trött. Men helt plötsligt blev klockan nästan tolv och kände hur jag började bli trött. Ska ta mig en dusch tror jag, eller har jag duschat idag? Ska iallafall ta mig ett glas cola, har druckit massor av cola idag, det har behövts kan jag säga.

Kommentera

Publiceras ej