She's got to love nobody

0kommentarer

Det passade med en extra dag ledigt. Gjorde tacos och kollade på Titanic, inte lite skönt. Vid halv två började jag gå mot Martina sen följde hon med mig till tandläkaren. Asså hon skrapade fan sönder i hela min min, blödde och skit också. Sen kom riktiga tandläkaren in och han sa samma sak som han alltid säger, försökte hålla mig för skratt. Efter det gick vi till Fanny, vi satt typ bara och pratade. Ludde kom efter han hade slutat skolan och jag och Martina satt tysta kvar där uppe för vi visste inte om han visste att vi va där. Sen ropade Fanny på oss, inte lite dum man kände sig då. Ludde tog bussen hem och jag,Fanny och Martina gick till Maistro. Martina skulle egentligen klippa sig men hon köpte pizza för pengarna istället, bra val. Fan jag hade inte mycket mer att skriva än vad jag har gjort. Kollade på klass 9A. Det handlar om en klass där alla är svindåliga, så ska dom försöka göra så att alla kommer in på gymnasiet. Fatta hur kul det vore om det var våran klass dom filma. Dom hade typ tyckt att lindbos lärare är helt psyko, och att eleverna är ännu värre.
Sjukt gammal bild på Martina,Fanny,Tessi och jag. Det var på vintern för typ
två år sen, alla har adidaströjor, hehe.

Kommentera

Publiceras ej