Runaway

0kommentarer

Sitter och äter upp resta av Polly påsen, min mage kommer ångra sig. Har varit med Fanny idag, inget ovanligt. Gick till backen och åkta pulka, fan vad jag skrattade för att jag ramlade hela tiden. Efter ett tag kom Moa,Linn och Martina också, vi åkte några gånger men vi tröttnade typ direkt. Jag och Fanny började gå hem mot mig. Jocke ringde mig och fråga om vi skulle åka pulka. Tyvärr hade vi nyss gjort det och inte sagt något, synd för dom. Trodde först inte att det var Jocke jag pratade med, var helt säker på att det inte va han. Men det var det, fast en stackars sjuk Jocke.

Jag och Fanny gick iallafall hem till mig och bytte om och sånt, sen skjutsa pappa oss til Miastro. Där utanför stod Ludde och Jocke, värsta tajming ju. Vi gick in och tryckte in oss kebabpizza, inte så gott. Jocke och Ludde bara satt där helt döda och jag och Fanny började prata om allt sånt där ointressant vi brukar prata om. Klockan blev tio så då gick vi. Jocke åkte hem och vi andra stod och prata. Real buissnes. Helt plötsligt kom Björn och cyklade förbi med ett par skidgalsögon för att det snöade så mycket, hahahaha. Stod där tills elva och då började jag frysa så då åkte jag hem. Imorgon blir som vilken dag som helst, sitta och slöa och göra ingenting, sen hitta på något när alla har vaknat. Det är konfirmation imorn vilket ska bli lite trevligt, får se om alla kommer såhär på lovet. Det ska jag iallafall ;)

Hittade två jätte fina bilder från grötlunchen som Gianna tog..

Kommentera

Publiceras ej