People never change,we just get to know them better

0kommentarer

När det har varit onsdag brukar tiden gå fort till helgen. Det känns som det, och dom nya onsdagarna jag har fått är übersköna. Har bara tre lektioner, franska,engelska sen håltimma sen no. På håltimman idag så gick jag hem och åt mat och lite ben&jerry. Hann tillochmed sitta i skolan en stund innan jag började. På no gjorde jag labration med Samuel, ska skriva klart den hemma tyvärr. Men det var roligt och enkelt iallfall, fast Samuel var dryg. Jaja, fick en hel hög med läxa, fitta också. Ska in på fredag så tänkte läsa igenom det nu och om jag inte fattar tänker jag skit i det helt enkelt. Problemet är att jag kommer fatta och tvinga mig själv att göra den. Ska iallafall göra labrationen, fast vet inte när den ska in. Gick efter skolan hem med Moa,Fanny och Martina hem till Fanny. Vi åt och satt och prata om konstiga saker som vanligt. Hade sen konfirmation och det var roligt som vanligt. Gjorde teater med jävla dockor och fyfan vad jag skrattade asså! Vi ställde dumma frågor som vanligt och det var också kul. Gick sen hem med Fanny och Martina hem till Martina för hon skulle packa, köpte med mig choklade till och sen till Rasmus och Tessi också. Gick sen på gudtjänst som var lite tråkig som vanlig, men satt ändå bara och messade.

People never change,we just get to know them better

Kommentera

Publiceras ej