Nothin'on you

0kommentarer

Hejdär, eller nåt. Sitter och lyssnar på musik som vanligt. Har nyss bytt från Angel med Akon, love it. Har suttit och kollat klippet när han sjunger den på Victoria's Secret fashion show flera gånger om. Kan knappt sluta titta helt sjukt, så jävla bra låt och så snygga tjejer. Ändå är det typ bara tjejer som kollar på den modevisningen, fast killarna kanske inte vet vad som väntar, hahaha. Idag så städade jag aldrig. Åkte till moster och umgicks med sjukt söta och underbara Julia. Sen tog jag bussen med Emelie och Fanny hem till Emelie en stund. Åkte sen till Maistro och åt pizza, igen. Sen köpte vi godis och gick hem till Fanny. Vi kollde på kort, fick ett kort av Fanny på mig,hon,Tessi och Martina när Fanny fyllde. Fast inser nu att jag glömt det hos Fanny, synd. Vi skrattade åt några kort sådär, en skit lost bild på Fanny på ett bröllop, hahahahaha! Sen satt vi lite vid datan och skrattade ännu mer så Hildas blåbärsdryck bara spruta ut! HAHAHA! Emelie skaffade blogg också, hoppas det blir bra. Fanny satt och kämpade med lite design men tillslut efter mycket om och men så blev det helt okej. Mycket skratt när hon tordde hon kunde hela tiden. Emelies blogg heter iallafall http://emeliebergmans.blogg.se/ Vid halv tolv så åkte jag hem och åt lite till. Tjockis som vi idag insåg måste vara mitt mellanamn.

Kommentera

Publiceras ej