My own world

1kommentarer

Har haft en riktigt bra kväll faktiskt. Fanny kom och hämtade mig och vi åkte mot Moa. Där satt Martina,Linn och Moa och nördade framför en varsin dator. Vi hittade en sida www.bestofblocket.se vi hittade folk som sålde dammråttor,luftgitarrer,snö,backslick kam,flygande bilar och roligast måste nog vara den sköna killen som skulle sälja en iglo! Skrattade åt det ett bra tag. Moa gick och åt så hon fick sig en riktig facerape. Sen gick vi till Martina och hämtade pengar sen till maistro och mötte Fiia. Det var sjukt gott med mat och vi satt där och prata tills dom stängde. Stod ute ett tag och jag tänker inte berätta vad vi gjorde, det var så konstigt och roligt iallafall. Sen gick jag, Martina och Fanny, Martina gick hem men jag och Fanny gick mot Fredrik. Vi vågade inte gå igenom skogen för det var så mycket snö och så mycket backe. Så vi gick och gick och gick, tog under en halvtimma, helt sjukt fort. När vi var på väg till honom var jag så sjukt rädd av någon konstig anledning. Men vi kom fram iallafall, möttes av ett varmt illaluktande rum fullt med losta killar, hahah. Fick iallafall en energidricka från ica som jag inte har druckit sen det blev 15års gräns. Vi hängde iallafall där tills pappa kom och hämtade oss vid halv ett. Nu är jag svintrött, ska spela lite cityville sen ska jag nog sova.

1 kommentarer

moa

23 Jan 2011 01:52

gaaaaaaaaaanska söt

Kommentera

Publiceras ej