Mitt 2011

0kommentarer


Var och åt ute idag, igen. Gick hem och gjorde ingenting, satt typ bara vid datan. Sen kollade jag hur mycket ett Wii men det kostade för mycket. Kom på att jag har ett gammalt Eye toy som jag blev sjukt sugen att spela. Fanny kom hit och vi spelade det, hahah. Fan va kul och konstigt det var på samma gång. Slutade spela efter en stund och så började vi gå mot ica för att köpa lite godis, typiskt oss. Gick tillbaka till mig och gjorde macka i ugn, svingott. Sen gick vi in till mitt rum och högg in på godiset. Vi pratade och kollade i horoskop för 2011. Alla mina sa ungefär samma sak faktiskt, jag kommer göra framasteg i skolan. Jag kommer ha en bra ekonomi. Jag kommer typ alla dissa alla killar som gillar mig, fram till hösten. Jag kommer typ fest loss nu i vår.Och så stod det att andra veckan i Januari kommer bli speciell. Får se om allt stämmer, hoppas det. Haha, vi kolla massa horoskop och typ gjorde test och sånt. Fanny blev Förhållnde-Fia och jag blev Singel-Sara, vilket vi insåg stämde in på båda. Sen lyssna vi på musik, lyssnade på alla mina låtar på mobilen och rensade. Tur det för min tid på spotify har gått ut på båda, förstår inte hur mycket jag lyssnar på musik. Men kopplde in mobilen så har en spotifylisat nu som aldrig kan ta slut, skit bra. Utan musik vet jag inte vad jag skulle göra!




Robin Bengtsson - Från och med du



Petter - Livet är en bitch

Kommentera

Publiceras ej