Just leave the problems

6kommentarer

Igår åkte jag in till stan vid halv sex. Sen började dansen kvart över, vi hade en skit gullig kille, lite pinsamt kanske. Ska iallafall inte fortsätta i street, det va inte så kul som jag kommer ihåg att det var. Efter den så gick jag,Tessi,Melinda,Sandra,Ida och Fiia till donken och tjocka oss, vi satt där rätt länge. Tessi tappa sin dricka mitt framför kassan, hahahaha. Sen skulle vi skynda oss med tåget, vi typ sprang över när det blev rött och bilarna ba körde. Vi hann med tåget iallafall, när jag kom hem kolla jag på Familjen anoorlunda sen duscha jag. När jag hade duschat och så satt jag på mig kläder och sen så satt jag på datan. Jag typ la mig i sängen en stund för den va så skön. Så jag somna halv tio i världens ljusaste rum, hur lyckas man? Måste iallafall släckt lampan inatt. Imorse var jag ändå trött och jag hade gjort misstaget att somna men dyngblött hår, asså jag skrattade verkligen åt mitt hår iimorse. Nu har jag kunnat platta ner det värsta, men det ser hemskt ut.
Lite bilder från när vi bakade på franskan igår...

Svin goda

6 kommentarer

fiia

25 Jan 2011 15:53

asså seriöst ta bort bilden på mig och om du inte gör de kommer jag fan döda dej , skojar inte.

dubbelhaka snälla?!

fiia

25 Jan 2011 15:53

serilst den fulaste jag sett

fiia

25 Jan 2011 15:54

TA BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT

fiia

25 Jan 2011 15:54

ååååååååååååååååå

fiia

25 Jan 2011 15:55

seriöst taru inte bort den blir jag sur

fiia

29 Jan 2011 00:20

tack älskling, now iam happy.

p.s skulle aldrig dödat dej d.s

Kommentera

Publiceras ej