It's going over

0kommentarer

Varför är det inget bra på tv nu? Bara skit pogram asså. Igår gick ja ut och mötte Felicia och Sandra. Vi gick till Tessi efter ett tag och hängde där. Vi skrattade iallafall sjukt mycket. Jag åkte hem och åt och sånt. Tog med mig chips tillbaka och fan va dom blev glada. Helt plötsligt var jag deras bästavän, haha. Vi kollade på videos på Tessis tv, så jävla konstiga. Sen gick Felicia och Sandra hem och hämtade grejer. Jag och Tessi satt och kollade på gamla bilder, det var fett kul. När dom kom tillbaka kollade vi på ännu flera videos. Fyfan vad jag skrattade! Fick så ont i magen. Det var knappt kul men jag typ skratta åt allt. Sen satt vi på en film, fast bara jag  och Tessi tyckte den var bra. Då satt vi på någon film om nåt spel, men jag fattade inte så mycket. Jag och Sandra hämtade en madrass till mig så alla fick lite mer plats att sova på. Nästa film blev The reststop, riktigt bra film asså. Den var både läskig och äcklig. Efter den satt Felicia på Grease men jag typ somnade direkt, hehe. Tror dom andra somna nån gång då också. Vi kollade på typ fett många filmer ju, klockan hann bli typ fem. Sen imorse åkte jag hem typ elva, fick skjuts av Tessis mamma. Det var ingen hemma när jag kom hem. Mamma och pappa hade varit i Oskars nya lägenhet tror jag. Orkade inte följa med eftersom dom åkte tidigt och jag sov ju oss Tessi liksom. Idag ska jag bara ta det luuugnt.
 

Kommentera

Publiceras ej