Ingen bryr sig om lilla jag

0kommentarer

Det är första gången jag sitter vid datorn idag. Om man inte räknar med Facebook i mobilen. Idag så gick jag upp innan tolv och åt frukost och så. Slängde på mig lite kläder och så sen kom Fanny och hämtade mig. Vi åkte till eskilstuna, Fanny köpte äntligen ett par varma skor, UGGS! Vi gick runt och även om jag har handlat för skitmycket för någon vecka sen hittade jag ett armband som jag är förälskad i och ett halsband. Köpte också ett puder som jag behövde och en tröja. Hade skit kul iallafall, kollade på konstigt folk som gick omkring. Speciellt två killar som gick och trodde att dom va något, fast fan vad knäckta vi blev sen, höll på att dö av skratt. Fanny skämde bara ut mig en gång idag när hon lyssnade på musik i mobilen och sjöng, ''Svartskalle stoltas i staaaden, spritt språngande gaaaalen'' många blickar, mångar blickar. Vi gick runt ett tag och jag är faktiskt jätte nöjd med mina små köp. Fick typ åtta par jeans av Linda idag också, INGET PAR PASSADE! Så jävla fel storlek att jag inte ens kunde göra shorts av, fan då. Ska försöka tigga till mig lite pengar och åka in till stan och köpa ett par. Byxorna jag beställde från hm kommer inte förän februari typ, kan inte vänta. Vill ha nya byxor nu. Nästa vecka tror jag min bikini och min bh från hm kommer iallfall, och kanske min klänning också.

Kommentera

Publiceras ej