I'm gone you know

0kommentarer

sitter och lyssnar på musik just nu. Ska snart smyga ut och hämta lite godis och cola. Fan vad jag har gått upp i vikt på senaste tiden, men det gör absolut ingenting, går gärna upp några kilon. Grejen är den att jag går upp i vikt på helt fel sätt, av att äta massa godis och skit. Men vem kan låta bli? Men i år ska jag träna både måndagar och onsdagar och det är jäkligt jobbigt, eller vet inte eftersom vi har två helt nya danslärare. Ska försöka gymma nångång ibland också. Jag och Felicia gjorde det ett tag förut men jag tröttnade. Sen ska jag äta nyttigt, eller jag kan inte lova nånting för det kommer aldrig hända. Men träna ska jag göra, minst två gånger i veckan, det är inte helt fel. Imorn ska jag följa med Fanny till frisören eftersom hon har orange hår. Själv har jag inte tid hos frisören förän  i slutet av februari, fick inte tid förän då, måste ju gå hos den bästa av dom bästa liksom.

Fanny

Kommentera

Publiceras ej