I think it's time for us to have a toast

0kommentarer

Igår kom Fanny och Moa hem till mig och vi fixade oss. Vid åtta åkte vi mot skoldansen, det var inte så mycket folk. Det var inte så mycket folk på hela kvällen fast mer än hälften bestog av folk man kände så det var bra. Det var faktiskt skit kul att dansa, kände mig hur ful som helst men vem orkar bry sig? Sjöng typ med i mikrofonkåt och s&m, fyfan vad grymma vi va. Hade rätt så kul ändå drog vi efter några timmar, vet inte hur mycket klockan var då. Stog och pratade med lite folk utanför sen började jag,Moa,Jocke,Krappin,Fanny och Ludde gå hem till Moa. Sen när vi var utanför henne skulle några helt plötsligt gå till skoldansen igen, jag ba wtf? Så jag blev typ sur, asså jag var redan på dåligt humör och allt blev bara värre. Sen fick jag choklad så jag typ börja tugga och såg sur ut och Ludde börja skratta,då blev jag lite glad. Sen på vägen tillbaka gjorde Fanny mig mer sur, inte hennes fel då. Sen gjorde jag bort mig. Fast sen såg jag att det kom cola från Moas påse. Krapping tog upp colan och det var typ hål i den och så skulle dom dricka typ, det fick mig också på bättre humör. Sen när vi kom till skoldansen igen och prata med folk blev jag också på bättre humör. Sen gick vi hem till Fanny och sen åkte jag hem. Var på så dåligt humör igår men hade samtidigt så jävla kul, såklart. Kvällen blir vad man gör den till.

Kommentera

Publiceras ej