I keep on fallin

0kommentarer

Jag klarade måndagen. Hade beeep test (vet ej hur det stavas) och det är var sjukt jobbigt. Trodde jag skulle klara längre men jag ska försöka slå mig själv tills nästa gång. Trodde jag skulle börja gråta för att min hals gjorde så ont. Hade so sen på matten hade vi KG så vi gjorde ingenting. Åt makaroner och korv och det blev ingen musik. Hade svenska, hade grupparbete jag hatar att vara med folk som inte vågar prata. Jag får verkligen ångest. Sen på franskan skulle vi baka choklad fyllda croissanter, OH MY GOD vad gott det var!!! Vi lyckades bra och vi satt och prata och skratta. Våran lärare har faktiskt humor. Sen efter det gick jag hem, ska snart stänga av och byta om. Vid halv sex blir det in till västerås och dansa. Undrar om det blir donken innan?
danseN

Kommentera

Publiceras ej