I don't wanna see you happy

0kommentarer

Snart är lovet slut, shit. Vaknade redan halv elva. Gjorde fattiga riddare till mig själv och kollade på film. Satt lite vid datan och satt och sjöng för mig själv, får ju passa på när man är själv hemma. Fast brukar sjunga med i låtarna när alla är hemma också. Sen gjorde jag mat, eller jag värmde vitläksbröd sen åt jag pastasallad med kyckling och sånt, rätt gott. Senare vet jag inte vad som händer, ska kanske träffa moa och fanny för fanny ska färga håret blondt hos frisören. Senare ska jag försöka få mig folk att åka pulka, tror jag får med mig några iallafall. Har gjort typ tre ny headers till min andra blogg men har bestämt mig nu. Vill ha ny design här, typ en enkel vit men bara den tar ju lång tid typ. Får se hur det blir.

Kommentera

Publiceras ej