I am not scared

0kommentarer

Skönt med fredag har man märkt eftersom ungefär alla har skrivit det på fb. Själv har man varit hemme sen i tisdags och märker inte direkt av det. Följde med mamma när hon klippte sig. Påvägen in nämnde jag att jag har en utväxt på en decimeter som jag INTE gillar. När vi va hos frisören bokade hon ett tid för det, vilket lyx. Så ska dit om sex veckor och klippa mig och fixa utväxten, skönt. Gick till gina men hitta inga jeans. Gick sen till hm och hitta faktiskt ett par. Dom var inte lika snygga som dom jag tänkte köpa men dom var ändå snygga och 300 kr billigare. Jag hatar att köpa jeans, hatar det hatar det hatar det! ÅÅHHHH, jävla hatade ben!!!!!!!! Jaja, tänker inte få utbrott och skriva 100rader om hur jag hatar mina ben så mycket. Åkte sen hem till moster för att äta mat, är faktiskt snart trött på ute mat, speciellt kina och pizza. Jag köpte en schnitzel (KAN INTE STAVA MAT!!!) och strips,bearneaisesås och grönsaker. Grönsakerna var helt underbart goda, typ stekta, älskade det, konstiga jag! Umgicks lite, försökte hjälpa Robin med hans matte och jag kunde en på VG nivå. Fast tror det var helt fel eftersom jag inte kunde någon på G, fattade verkligen ingenting. Åkte sen hem proppmätt och slängde i mig godis. Blir att träffa någon senare, vill ju ha mina nya jeans såklart.
                                                                   

Kommentera

Publiceras ej