Hold my hand

0kommentarer

Dagen har varit så skön. Började med fanska klockan kvart över nio och vi pratade igenom oss hela lektionen. På engelskan var jag,Bella,Adis och Sandra i ett eget klassrum och gjorde INGENTING. Klädde ut oss lite, hehe. Efter det gick jag och Martina till Maistro och åt en pizza, köpte polly också. Gick tillbaka och jag losta sönder tills Moa kom och hjälpte mig att äta upp mina pollys. Sen på no så gjorde vi, eee, atomer tror jag. Det var faktiskt kul. Efter skolan gick jag och MArtina hem till mig och åt lite. Vid halv fem åkte vi till konfirmationen och hade sjukt roligt som vanligt då, måla bland annat. Skulle komma på positiva ord på våran bokstav men vi kom bara med en massa skämt. Efter konfirmationen gick jag,Melinda och Tessi och mötte Fiia. Vi åkte till dansverkstan. Dansade i ny grupp, mycket större eftersom det är ung/vuxen. Killen vi hade vi så sjukt rolig och bra. Dansen var också sjukt konstig och rolig. Asså jag tycker alla ska börja dansa commercial, det är så kul! Det var kortfattad om min sjukt bra dag, för jag håller på att somna!!!
När vi klädde ut oss

Min etan *stolt*    

Kommentera

Publiceras ej