He did not make it

0kommentarer

Alla hatar söndagar men jag gillar dom faktiskt. Idag har jag varit hemma hela dagen, lovade mig själv att jag skulle försöka med det och jag lyckades. Tänkte gå på bio men orkar inte, har världens huvudvärk. Men det är inte så mycket man missar, jag går ju på bio hela tiden, hehe. Det är typ vi som gör att bion är kvar för vi går så ofta. Jag har iallafall ätit lite alvedon och poppat popcorn och kollat på film. Åt en hel popcorn påse själv. Skulle egentligen städat idag ser jag nu, får ta det någon annan dag. Imorgon väntar en lång men bra måndag, sista timmen så blir det att stanna kvar lite längre eftersom vi ska baka på franskan. Ska bli kul, vi är ju en minigrupp verkligen så då är det så kul att ha franska. På kvällen blir det att åka in till stan att dansa, gud vad skönt att få träna asså. Men nu väntar en fet hamburgare på mig där ute, så sjukt gott det kan vara.

Kommentera

Publiceras ej