Easy come, easy go, that's just how you live

0kommentarer

FREDAG♥
Veckan har gått fort, tack för det. Fredagen började med en skön morgon och sen träsljöd. Jag och Moa satt typ bara och prata hela tiden, det var fett chill ju. Sen på matten gjorde vi de vi brukar göra. Vi gick igenom ett tal och sen kom jag där med en helt uträkning som ingen annan hade tänkt på, inte ens Thomas. Blev nästa lite stolt över mig själv, fast fick inte så jätte mycket beröm. Folk blir irriterade när jag säger smarta saker, fast oftast brukar dom tycka att det är bra att jag är smart. Men nu ska jag sluta skryta och berätta att vi åt köttbullar till lunch. Det var skit gott. Efter det var det ämnesfördjupning. Jag satt vid Moa och vi måste ju jobba skit bra ihop för jag hann med fett mycket. Lämnade in två inlämningar fast jag inte trodde jag skulle hinna lämna in idag eftersom jag sket i dom. Vi var fett king. Satt ändå och prata om annat för vi var så några i klassrummet. Man hörde helt plötsligt asgarv från andra rummet när någon hade gjort sönder en stol. Jag började asgarva åt deras skratt, normalt. När jag kom hem var Jennie och Julia här, så var social. Blir kanske att köpa en iPhone4 när jag har fyllt, konstigt eftersom jag är en av den som vill det minst.  Men det skulle inte sitta helt fel. Har nyss proppat i mig en halv choklad. Ska skynda mig in i duschen nu, senare kommer Moa och Fanny hit ju.

Kommentera

Publiceras ej