Can't stop thinking of you

0kommentarer

Åkte hem från Hagge idag vid ett kanske. Stanna på donken och åt, där var den svinful kille som losta sönder. När jag kom hem kolla jag på handboll, Sverige förlorade såklart. Fick skynda mig att äta pizza sen mötte jag Fanny utanför bion. Jag,Fanny,Jocke,Ludde och Fredrik kollade på fyra år till. Den var kul ibland, handlade om två bögar. Asså man får gärna vara bög det är helt okej,  men jag tycker att det är äckligt att se det, sorry. Efter det stog vi faktiskt utanför ica ett tag. Ervin och Sebbe kom och Jocke smällde typ en raket i ansiktet på sig själv. Träffade Sandra,Ida och Melinda när dom skulle handla. Såg Elliot och Samuel också fast pratade inte med dom. stod där och pratade bara, Line och dom kom ett tag också. När det började bli kallt åkte jag hem. Ska till tandläkaren imorn så ska sätta på Solsidan och hoppas somna snart iallafall.

Kommentera

Publiceras ej