Angel

0kommentarer

Sitter ensam i Fannys badrum just nu. Mötte henne för ett tag sen och innan jag skullle gå hittade jag inte mina sköna uggs någonstans, fan om dom är borta asså. Träffa iallafall henne och vi gick till ica och köpte hårfärg och en massa godis. Vi har sjukt mycket godis kvar och en låda hårfärg kvar. Hon ska färga blondt och när hoon har skjölt ut det så blir det kanske lite orange tror vi, men sen ska hon färga en gång till och då blir det iallafall blondt. Tror det blir bra faktiskt, är också sugen på att färga håret. Jag är ju så feg så jag brukar ju göra sånt hos frisören för att jag är så rädd om mitt hår, hahahaha. Tror inte att det gör något om man färgar själv men jag är ju megafegis. Men det kanske är bra eftersom jag har aldrig ångrat mig när jag har gjort något med mitt hår. Men tror jag ska ha lite blonde spray i mitt hår någon dag så min utväxt blir lite ljusare iallafall.
Grötlunchen förrförra året

Kommentera

Publiceras ej