Helgen måste ta slut, jag blir ett måndagsbarn

0kommentarer

Kan inte fatta att skolan börjar imorgon. Vågar inte tänka på det, fyfan. Skolan är verkligen för jobbig. Har varit hemma idag och det har varit skönt. Har ett nystädat rum att vara i tack vare min för snälla pappa. Det är så skönt att ha städat, man mår typ bättre då. Fan vad nyfiken på hur det kommer bli imorn. Kommer jag orka ta mig till skolan. Kommer man bli arg på sina lärare direkt eller? och vart fan är min jävla loggbok? och vad var det jag skulle göra på lovet med sket i? och hur var det med den där lappen jag fick för att jag skolka? shit asså, orkar inte tänka på det. Får se om jag hinner ens sätta mig och blogga imorn eller inte. Slutar ju tio i fyra. Har inga planer för vad jag ska göra efter skolan, kommer ju dö när dagen är över. Ska sitta här en liten stund till, funderar på att ta något att äta. Har ju smällt i mig en halv pizza så borde ju vara mätt nu egentligen. Imorgon är det säkert korv i skolan, fyfan vad äckligt. Får leva på min frukost imorn, buhu. Ska sätta på någon film snart sen ska jag fan sova.

Hittade en skön gammal bild på Felicia från förra året när hon
solar ut genom fönstret, smart tjej.

Kommentera

Publiceras ej