1 Januari

1kommentarer

Igår var det nyårsafton! Kvällen började med att dunka musik hemma hos Tessi. När hennes familj hade åkt så gick vi ner och började göra tacos, det gick faktiskt bra. När vi satt oss med maten insåg att vi hade glömt att köpa ost och att vi hade glömt att skära tomaten. Men det var skitgott ändå. Vi åt och sånt och hade allmänt trevligt, tog en massa kort som felicia har så dom kommer inte upp förän om några dagar typ. Vi hade också köpt kladdkaka så vi gjorde grädde och så tände vi tomtebloss och skålade tillsammans. Runt ått började vi gå mot Martina eftersom Svein då inte hade kommit. Hos martina var också Casper,Fredrik,Ludde,Jocke och Krapping som vi umgicks med. Fast Casper och Fredrik drog ut till berg efter ett tag. Vi satt iallafall och var sociala och fixade musik och sånt. Fanny,Evelina,Line och Emma kom också och gjorde oss sällskap vilket var trevligt. Jag hade skit roligt verkligen. Efter en stund gick jag,Jocke,Krapping och Ludde och mött fiia ute. Det snöade skitmycket men det var faktiskt fint. När vi kom till martina igen så fortsatte vi att fira. Efter en stund drog några, kavr var jag,Fiia,Martina,Tessi,Moa och Felicia. Vid tolv gick vi ut och ställde oss på backen, det var lite svårt för martina att komma upp för backen eftersom hon ramlade hela tiden. Men jag tor Tessi,Felicia och Moa hjälpte henne. Sen blev klockan tolv och jag fick årets första puss av söta fiia. Vi skrek GOTT NYTT ÅR och sånt sen gick vi in och försökte hålla martina vaken. Efter någon timma så gick jag och fiia ut. Då stod det några killar längre bort som vi typ kände igen och fiia typ började skratta åt mig när dom började gå emot oss. Då insåg jag att där stog jag med min jävla partyhatt på mig, men jag gav bort den till en av killarna, hahaha. Stod och snacka lite med dom sen fick vi skjuts hem. Jag gick direkt in till mitt rum och satte mig vid datan, jag vet, nörd jag är. Började må lite illa efter ett tag, hehe. Pratade med sandra lite sen vid tre var jag tvungen att lägga mig ner. Somnade typ direkt och vaknade vi tolv idag. Jag har haft en sjukt bra nyårsafton.
Lagom borta jag är på sista bilden....

1 kommentarer

martina

01 Jan 2011 16:29

det var lite svårt för martina att komma upp för backen eftersom hon ramlade hela tiden. HHAHAHAHHAHAHA

Kommentera

Publiceras ej