Written in the stars

0kommentarer

Känner på mig att jag kommer få ont i benen om ett tag. Dansade igår och när vi körde styrka trodde jag att jag skulle dö. Mina ben är ju så klena också. När vi skulle stretcha så skulle vi sitta på knä och ut och lägga oss på golvet typ. Jag fick typ ont i knäna och inget kändes. Så jag typ låg där och försökt få ut knäna, fast han kom och tryckte så gick det inte. Men Fiia lyckades och för henne gjorde de skit ont. Hon ba man ska höhö pressa höhö ut knäna höhö. Jag började iallafall skratta när vi låg där och jag lyckades fan inte. Dansade en ny dans, den var svin svår. Fattade lite men detaljerna sitter inte om man kan säga så. Kom hem och duschade och så. Va jätte trött när jag somna idag och hade svårt för att vakna imorse. Ska snart borsta tänderna och åka till skolan. Ska åka skridskor idag och jag ska vara duktig och vara med.
aaaw, söt bild på mig och Martina, vi fiskade med dagis tror jag, hehe

Kommentera

Publiceras ej