Why can't you see me?

0kommentarer

Skönt med fredag, har inte ens hunnit längt till den. Idag var allting så sämst men ändå så roligt. På träslöjden gjorde vi som vanligt ingenting. På matten hade vi vikarie och test, tror jag giassade rätt. Va äckligt mat, de luktade verkligen skit illa fyfan asså. Hade ämnesfördjupning vid bilden för en gång skull. De va rätt skönt, förutom att vi blev osams med varann som vanligt. Vi är verkligen som en familj våran klass, ena stunden står vi och skriker åt varann och andra stunen har vi skit roligt tillsammans. Jag tror vi är den mest jobbiga klassen genom tiderna, våra lärare snacka fan skit om oss och grejer. Vi är faktiskt helt jävla otroliga, dom borde inte låta oss gå i samma klass. Efter de hade vi iallafall bild, den va rätt kul, ritade lite och satt bara och prata. När vi hade slutat så satt jag och prata med lite folk i skolan. Sen gick jag hem, åt lite pizza och snart blir det mat igen. Får se hur det blir ikväll, känns som jag ska somna just nu, men det ska jag ändra på..

O jusste, kollade nyss lite på mean girls 2 sääääämst. Om dom hade döpt det till någon annat hade man inte blivit lika besviken. Den va så jävla wannabe. Igår kollade jag på Tusen gånger starkare, den va skit bra tycker jag. Alla måste se den, den va faktiskt riktigt bra.

Kommentera

Publiceras ej