When we drink we do it right

0kommentarer

Hm, har inte skrivit här på hela dagen fast jag har varit hemma. Imorgon ska jag iallafall ta mig till skolan fast jag inte har någon lust. Men imorn är de ju sista dagen innan lovet så jag klarar mig nog. Idag har jag ändå varit lite pigg, har dunkar musik och sånt. Lagade också awesom mat. Kollade på Pretty woman, den är så bra, har inte sett den på jätte jätte länge. Annars har jag inte gjort någonting idag. Har gått runt och varit sugen på godis hela dagen men fick inget. När jag väl fick chansen att åka till ica orkade jag inte, hehe. Undrar vad som händer på lovet? Tror de blir rätt bra. Har lite mini planer med min Fanny och på söndag örebro och måndag friisör. Annars får jag se vad som händer. Måste bara säga att jag nyss gjorde en awesome spellista på spotify. Den har alla låtar man gillar. Så enjoy ---->  Awesome 

Kommentera

Publiceras ej