When I hear your voice

0kommentarer

Fan jag skulle ju gå och lägga mig. Idag så tog jag de lugnt tills Fanny smsa mig. Vid fyra mötte jag Ludde och Fanny för dom skulle äta pizza, Jocke kom också efter en stund. Satt där ett tag tills vi gick till ica och köpte lite godis. Började gå hem till Ludde och de tog ett tag. Vi lyssna på konstig musik och sånt. Fick hallonpaj också och de va svingott, de fick bli min mat. Kollade på The last song. När de va sorgligt började vi skämta om att dom prata om att lana så då blev allt JÄTTEKUL. Kollade lite på en till film, då kom Ida också. Vi satt och tog de luuugnt, de va så jävla varmt där asså. Åkte hem vid tolv för jag vill sova. Ska sätta på The hills och försöka somna. Imorgon blir de upp tidigt och åka till Örebrooooooooo.

Ludde och Ida va tuffa gangsters?

Kommentera

Publiceras ej