What are we waiting for?

0kommentarer

Veckan kommer gå snabbt, jag känner de på mig. Min morgon idag var ett helvete, gick upp halv åtta. Sa ingenting när jag låg vaken i min säng fast mina föräldrar kom in och prata. Tänkte vara hemma, jag vill vara hemma, men det funkar inte. Dom kom in med frukost och så till mig för jag skulle äta. Sen hade min mamma datorn då började jag fan nästan gråta. En morgon utan musik går inte, tur att man hade mobilen. Gick iallafall till skolan och var jävla sur ibland, men mest glad. Svenskan kunde ju bara ta sig nånstans idag. Funderar seriöst att ta en stol och kasta på min lärare i slutet av nian. Vad är det värsta som kan hända? Hem ringning, oj. På no hade jag iallafall svinkul. Det var längesen jag skrattade så mycket på lite mer än en timma. Fyfan vad jag skrattade, fick sluta tidigare också. När jag kom hem så dog jag en stund sen fick jag för mig att göra såna där fina cupcakes. Jag vet att det är svårt, det va de. Dom blev sjukt fula men sjuuuukt goda. Det blev så misslyckat med glasyren så när jag och min mamma skulle hälla på den så stog vi bara och skrattade. Fyfan va kladdigt, men sjukt gott. Har redan ätit två, ska spara tills imorn också. Sen är dom nog slut.

Kommentera

Publiceras ej