We belong to the music

0kommentarer

Jag har inget att skriva men ändå vill jag det. Idag gick jag till skolan fast jag hade svin ont i magen. Hade franska och jag satt bara och gäspa, stackars mina lärare. På svenskan hade vi grupparbete, hatar grupp arbete sjukt mycket. Jag är ju rätt social av mig och inte så blyg, fatta dom som är bara lite blygare än mig liksom. Tycker det är så värdelöst med grupparbete ibland, vi kan ju jobba i grupp nu, måste vi fortsätta göra de? Alla tycker ju ändå olika. Jaja, efter svenska var det spaggetti och körtfärsås (hur fan stavas spaggetti???) det var iallafall gott. På so så hade vi tråkig genomgång, längtar tills våran riktiga lärare är tillbaka.
Nu började jag helt plötligt tänka på semlor, faaaan vad äckligt. Börjar fan må illa for real. Aja, ska berätta att jag och Sandra var jätte smarta på matten idag. Nej, jag skojar inte ens lite. Thomas sa att vi var smarta också. Trodde jag skulle ta livet av mig när den va en till lektion kvar! Men no var rätt okej, lärde oss om alkoholer, och nånting på e och nånting mer. Och Alfred Nobel! Så nu har jag lärt mig hur man gör alkohol av frukt. Har också att jag aldrig mer ska dricka hembränt, för om man blandar så kan de bli metanol typ. Om man dricker jätte lite metanol blir man blind och om man dricker mer så dör man. Det var några killar som hade gjort hembränt och sålt vidare och så. De va typ metanol eller något så det var jätte många som dog. Bättre att dricka riktig sprit. Lät det där bra eller?

En bild från 1 Februari för exakt ett år sen

Kommentera

Publiceras ej