The lights will inspire you

0kommentarer

Känner nu att den här dagen var den bästa som kunde hända mig. Har kollat på topmodel och fatta att vara en av dom liksom, fast tror inte att det är så glamouröst att vara modell i början. Har läst lite i min so bok så provet går nog bra imorn, kan iallafall vad som behövs för g. Men fastnade vid mina kära solo tidningar efter det. Hitta lite snygga kläder i en Solo tidning också så nu står de på inköpslistan .. 
- Tunika, Miss Sixty, 2 099kr
- Stickad tröja, Filippa K, 1 400kr
- Tröja, Hope, 1400kr
NOT, ser massa snygga kläder sen kostar dom fan 1000kr, är det bra?! Kläderna är ju så snygga. Får väll gå in på Gina tricot och hitta något som jaag har råd med. Fast det har jag väll inte heller råd med om jag spara till en mobil. Ska sätta  på en avsnitt av Styliserna nu och sluta klaga.

top model

Kommentera

Publiceras ej