So starstruck cherry,cherry,cherry,cherry boom,boom

0kommentarer

Idag vaknade jag nio så jag gick upp och bakade scones, snäll som jag är. Vid elva åkte vi till Örebro och kolla lite i affärer. Åt nånstans med Farfar och Gabriella och så. Hittade ingen jacka i stan så vi åkte till Marieberg och det ENORMA köpcentrumet. Gick in på Gina och där hängde den, jackan. Köpte den sen gick jag till hm och köpte ett par beige/gråa byxor. Sen åkte vi till Farfar och fikade lite innan vi åkte hem. Somnade lite i bilen men så fort bilen stannade vid en affär så blev jag aspigg, blir jämt trött när jag åker bil eller buss fast jag inte ens är trött egentligen. Har dunkat lite musik och satt på mig mina nya byxor, de är för kallt för min jacka. Ska snart möta Fanny tror jag sen blir det bio.


Den är miiiiiin

Kommentera

Publiceras ej