Now is not a good time

0kommentarer

Jag är sjukt trött som vanligt, är det kul?! Dagen idag va helt okej. Hade so och vi fyllde i ett papper inför provet på tisdag, kanske dags att börja plugga. Sen på håltimman gick jag och mötte Sandra och vi va i skolan. Fyfan vad det snöade, har snöat hela dagen verkligen, fan. Vi satt iallafall i skolan i typ två timmar och tog det lugnt. Det var faktiskt god mat för en gångs skull. De va schnitzel,pannkaka och kycklingwok och massa annat gott. Efter det så hade vi engelska så satt vid datan hela tiden. På idrotten hade vi skridskor och det va tråkigt, gav upp efter halva. Men de va helt okej i slutet, fick sandra att åka också. Har sjukt ont i fötterna nu och det är sämst. På non labbade vi, det gick väll bra. Fick va med Wille så det gick snabbt. Efter de satt jag kvar i skolan ett tag. Skulle vart med Felicia och Sandra fast nää. Samuel hade godis och Fanny köpte det för 20 kr, fyfan vad ovärt. Men jag sa inget för Fanny bjöd mer än vad Samuel gjorde. Trodde jag skulle få åka bil hem men fick tyvärr gå hem i snön. Kom hem och poppade popcorn och kollade på Dreamgirls, den va rätt bra. Ska stänga av nu för jag känner att det luktar mat *sniffsniff* luktar som kyckling och pommes hahahahahahahahahahahaha, gooooooott.

Så här snygg var jag när jag kom hem idag, kul. NOT!

Kommentera

Publiceras ej